Vypínače a zásuvky Schneider Unica colors
Zásuvky a vypínače potřebujeme denně. Každý den šaháme alespoň po jednom, většinou však minimálně po dvou nebo třech vypínačích a po nějaké zásuvce. Tyto prvky jsou přítomny ve všech místnostech, v domácnosti ale také ve firmách a kancelářích. Najdete je běžně v bytě, rodinném domě, panelovém domě, ale také v každé firmě, kanceláři, hale či administrativní budově.
Vypínače a zásuvky v dnešní době už nemusí mít a často také ani nemají podobu, kterou mívaly v minulosti. Dnes se dají ladit s nábytkem, spotřebiči a ostatními prvky v interiéru a proto musíme i nad jejich pořízením zvažovat. Zdali koupit takový typ, který se dá sladit s interiérem? Či bude převažovat praktická část? Nebo naopak chcete rozzářit kancelář a firmu? Chcete v svém domově upoutat pozornost takovouto maličkostí, leč velice významnou u a nezbytnou součástí každé domácnosti?
- Značka Schneider existuje již 180 let a za tu dobu mohla načerpat mnoho zkušeností. S každým rokem i desetiletím, se přizpůsobuje moderním trendům a neustále zlepšuje dosavadní technologie a inovuje své výrobky.
Produktová řada Unica colors
Tato produktová řada Unica colors je skloubením praktické a impozantní estetické stránky.
Zvolte si barevný dekorativní rámeček podle interiéru nebo podle barvy, kterou máte rádi. Tím se odlišíte od všech ostatních a necháte vyniknout tuto maličkost, ovšem je to nezbytný prvek. Můžete jej nechat tímto způsobem zviditelnit.
- K dispozici jsou různé barvy. Můžete volit podle libosti nebo je ladit do dané místnosti.
- Hravé a veselé, takové budou vypínače a zásuvky.
- Už žádné fádní a nudné vypínače. Mějte po ruce krásný design, na který si můžete každý den šáhnout. Barvičku, po které velice rádi vždy šáhnete.
- Tato produktová řada vyniká tím, že barevný je pouze vnitřní rámeček. Celkové orámování vypínače nebo zásuvky zůstává v bílé nebo smetanové.
- Zásuvka nebo vypínač je díky malému barevnému orámování jedinečná. Nevyčnívá tolik na zdi, ale přitom se esteticky svou barevností odlišuje a zvýrazňuje celkový vzhled a půvab produktu.